Metodika, kvalita, výkon
První dotaz všech nových klientů je: “Jak to děláte?”. Naší odpovědí je následující příběh:
V roce 2009 jsem získal prostřednictvím investiční společnosti Clareo 50% podíl v portálu peníze.cz. Po jeho finanční stabilizaci jsme řešili, jak zvýšit návštěvnost. Měli jsme jen zlomek návštěvnosti konkurence.
Oslovili jsme tedy přední agentury a začali spolupracovat. Výsledkem byly krásné prezentace s mnoha screenshoty, ale po investici několika set tisíc korun minimální výsledky.
Nakonec jsme se začátkem roku 2010 rozhodli postavit vlastní tým. Ten začal s optimalizací portálu peníze.cz a do konce roku 2010 ztrojnásobil návštěvnost portálu peníze.cz. V roce 2011 portál peníze.cz předběhl svoji klíčovou konkurenci.
Po prodeji portálu peníze.cz nás napadlo metodiku uplatněnou na portálu peníze.cz vyzkoušet na jiném projektu. Spolupráce s portálem ulékaře.cz začátkem roku 2011 byla ideální příležitostí pro další test naší metodiky.
Po velmi rychlém nárůstu návštěvnosti jsme se rozhodli od dubna 2011 nabízet naše služby komerčně. Našim cílem je nikdy nerezignovat na kvalitu služeb, které nabízíme. Ani v případě, kdy bychom neuspokojili všechny potencionální zákazníky. Upřednostňujeme ji před vším ostatním.
Našim cílem je mít v každém oboru jednoho zákazníka. Buď jedničku nebo někoho, komu můžeme zásadně pomoci se jedničkou stát.
V druhé polovině roku 2011 jsme rozšířili naše služby o grafické práce a webdesign.
Začátkem roku 2012 jsme díky nespokojenosti s nástroji pro sledování online projektů a jejich roztříštěnosti začali pracovat na vlastním nástroji, který jsme nazvali Onmeco Analytics. Ten mají dne sk dispozici naši velcí zákazníci a koncem roku 2012 jej plánujeme uvést komerčně i pro ostatní zájemce.